Τραβηγμένο δέρμα; Ποτέ πια!

Γράφτηκε από την  Μαρ 21, 2017

Η αίσθηση ότι το δέρμα μας "τραβάει" είναι πάρα πολύ ενοχλητική και μας κάνει να αισθανόμαστε ότι... γεράσαμε πριν την ώρα μας!

Είναι το μεγαλύτερο όργανο του σώματός μας κι όμως δεν του δίνουμε πάντα τη δέουσα προσοχή... Μας προστατεύει από βακτηριακές και άλλες μολύνσεις, ρυθμίζει τη θερμοκρασία μας και, μεταξύ πολλών άλλων, συμμετέχει στη σύνθεση της βιταμίνης D •το 90% αυτής της πολύτιμης βιταμίνης, ο οργανισμός μας το "παίρνει" από την επίδραση της ηλιακής ακτινοβολίας στις ουσίες του δέρματος που λέγονται στερόλες. Κι όσον αφορά στη γήρανσή του, δεν καθορίζεται μόνο από ενδογενείς παράγοντες (που, καλώς ή κακώς, είναι "γραμμένοι" στα γονίδιά μας), αλλά και από περιβαλλοντικούς, όπως και από τις καθημερινές συνήθειες κάθε ατόμου. Ιδού, λοιπόν, 5 απλές συμβουλές για να προστατέψετε το δέρμα σας και να απαλλαγείτε από τη δυσάρεστη αίσθηση ότι "τραβάει" το πρόσωπό σας:

1. Προσοχή στα σαπούνια που αγοράζετε

Ορισμένα είναι πολύ σκληρά και το pH τους (ο βαθμός οξύτητάς τους) διαφέρει πολύ από το pH της επιδερμίδας. Επιπλέον, εάν χρησιμοποιείτε πολύ ζεστό νερό, μπορεί να βλάψετε το υδρολιπιδικό, προστατευτικό φιλμ και να προκαλέσετε αφυδάτωση. Εάν ζείτε δε σε περιοχή όπου το νερό είναι σκληρό, έχετε υπόψη σας ότι αφήνει υπολείμματα στην επιδερμίδα, εντείνοντας την αίσθηση τραβήγματος και ξηρότητας. Για να την αποφύγετε, επιλέξτε τα κατάλληλα προϊόντα για τον καθαρισμό της επιδερμίδας σας, εστιάζοντας μόνο σε αυτά που ενδείκνυνται για τον τύπο του δέρματός σας. Προτιμήστε ένα απαλό γαλάκτωμα ντεμακιγιάζ ή, αν θέλετε να καθαρίζετε το πρόσωπό σας με νερό, κάποιο προϊόν με ήπια καθαριστική βάση και ουδέτερο pH.

2. Μην ξεχνάτε το ντεμακιγιάζ

Κάθε μέρα, το δέρμα μας δέχεται 9 βαρέα μέταλλα, επιβλαβή ατμοσφαιρικά αέρια και 400 γραμμ. σκόνης, που το κάνουν πιο ευάλωτο, καθώς δεσμεύονται στους πόρους του από το μακιγιάζ και το σμήγμα. Γι' αυτό, το ντεμακιγιάζ είναι απαραίτητο για να παραμείνει υγιής και φωτεινή η επιδερμίδα σας. Τα προϊόντα ντεμακιγιάζ απομακρύνουν τους ρύπους χωρίς να τη βλάπτουν, προετοιμάζοντάς την παράλληλα να δεχθεί την ευεργετική ενυδατική φροντίδα. Να προτιμάτε γαλακτώματα που ταιριάζουν περισσότερο στις ξηρές επιδερμίδες, αλλά αν προτιμάτε ένα προϊόν που ξεβγάζεται με νερό, επιλέξτε και πάλι κάποιο με ήπια καθαριστική βάση και ουδέτερο pH.

3. Ο πολύς καθαρισμός «σκοτώνει»

Η υπερβολική υγιεινή προκαλεί το αντίθετο αποτέλεσμα, επιδεινώνοντας ακόμη περισσότερο την αφυδάτωση. Για παράδειγμα, τα άτομα που συνηθίζουν να πλένουν τα χέρια τους δέκα ή είκοσι φορές την ημέρα, έχουν τελικά το πιο ξηρό και πιο κατεστραμμένο δέρμα! Προσοχή, λοιπόν: όταν αγοράζετε προϊόντα φροντίδας προσώπου, να μην περιέχουν αλκοόλη που λειτουργεί σαν μαγνήτης για τα μόρια του νερού και προκαλεί αφυδάτωση. Προτιμήστε τα απαλά προϊόντα, χωρίς αλκοόλη και χωρίς αιθέρια έλαια, για να αφαιρέσετε το μακιγιάζ και να καθαρίσετε το πρόσωπό σας χωρίς να του προκαλέσετε ερεθισμό.

4. Δοκιμάζετε τα προϊόντα ενυδάτωσης πριν τα αγοράσετε

Τοποθετήστε μια μικρή ποσότητα του προϊόντος που έχετε αγοράσει στο δέρμα σας και αφήστε την για 48 περίπου ώρες.
Με τον τρόπο αυτό θα διαπιστώσετε εάν η υφή του σας ταιριάζει, αν απορροφάται γρήγορα από το δέρμα ή εάν προκαλεί κοκκίνισμα ή ερεθισμό στην επιδερμίδα σας. Μάλιστα, η συγκεκριμένη μέθοδος κρίνεται απαραίτητη όταν δοκιμάζετε μια ενυδατική κρέμα.

5. Κάντε πιο υγιεινό τρόπο ζωής

Ο τρόπος ζωής, οι συνήθειες και η διατροφή παίζουν σημαντικό ρόλο στην υγεία της επιδερμίδας. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η έλλειψη ύπνου, η ελλιπής κατανάλωση νερού, η υπερβολική κατανάλωση καφέ, το άγχος, και η συχνή έκθεση σε ρυπογόνα ατμόσφαιρα, στην ηλιακή ακτινοβολία, στο κρύο αλλά και στο χλώριο της πισίνας. Κι όλα αυτά έχουν σοβαρές επιπτώσεις στο δέρμα, ιδίως όταν συνδυάζονται με το κάπνισμα! Να βάζετε λοιπόν πάντα αντηλιακή κρέμα, να ενυδατώνετε καλά και σωστά το δέρμα σας, να πίνετε πολύ νερό, να προσπαθείτε να κοιμάστε 7 -8 ώρες καθημερινά, να "κόψετε" μαχαίρι το τσιγάρο και να προσθέσετε ψάρια πλούσια σε Ω-3 λιπαρά, κόκκινα και πορτοκαλί φρούτα και λαχανικά, λίγη σοκολάτα και πράσινο ή μαύρο τσάι στη διατροφή σας.

Δώρα Ρουμελιώτη

E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Fresh News

Prev Next

Beauty Videos

Το site morethanawoman.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη εμπειρία σας