Γυμνάζεσαι; 5 tips που πρέπει να γνωρίζεις!

Γράφτηκε από την  Οκτ 17, 2016

Πριν ασχοληθούμε με οποιαδήποτε αθλητική δραστηριότητα, πρέπει πάντοτε να τηρούμε συγκεκριμένους κανόνες. Η τήρηση των κανόνων θα δημιουργήσει τις καταλληλότερες συνθήκες για την ομαλή έκβαση της αθλητικής μας δραστηριότητας, με αποτέλεσμα να εκμηδενίσει την παρουσίαση οποιουδήποτε άλλου προβλήματος.

 

1. Η έναρξη οποιασδήποτε αθλητικής δραστηριότητας μετά το φαγητό είναι αποτρεπτική, αφού η διαδικασία της πέψης μειώνει δραστικά τη σωστή αιμάτωση των μυών και τη συγκέντρωση μας.

2. Η προγραμματισμένη δραστηριότητα δεν πρέπει ποτέ να πλησιάζει τις ώρες του φαγητού μας, αφού το αίσθημα της πείνας μπορεί να επιφέρει στιγμές δυσφορίας και να ελαττώσει την αυτοσυγκέντρωση μας.

3. Αν η δραστηριότητα μας είναι προγραμματισμένη πολύ μακριά από το κυρίως γεύμα μας, τότε συνιστάται η κατανάλωση τροφών οι οποίες χωνεύονται εύκολα π.χ φρούτα, μπάρες δημητριακών κ.α.

4. Η προθέρμανση είναι μία διαδικασία, η οποία θα μας βοηθήσει να προετοιμάσουμε το σώμα μας για τις επιβαρύνσεις που θα ακολουθήσουν. Επίσης πρέπει πάντοτε να προηγείται του κύριου μέρους οποιασδήποτε δραστηριότητας και δεν πρέπει να παραλείπεται ποτέ.

5. Μείνετε ενυδατωμένοι καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας. Καταναλώστε υγρά πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από κάθε αθλητική δραστηριότητα.

 

 Διονύσης Καρούντζος, Πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ, Αθλητή Υδατοσφαίρισης Α1

Περισσότερα posts του Διονύση μπορείτε να δείτε στο leontsini.gr

 

morethanawoman

E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Fresh News

Prev Next

Το site morethanawoman.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη εμπειρία σας